martes, 5 de marzo de 2013

Posem-nos al dia


Hola hola rossinyols! Per fi torno a ser per aquí. A causa de tenir molta feina pel mig no he tingut gaire temps per posar-m’hi una estona per aquí però, com veieu, he trobat una estoneta.
Bé, com que ja és hora de posar això al dia, us explicaré una mica algunes coses que hem fet la Kate i jo. El cap de setmana que era carnaval, ella i jo vam fer un taller de papiroflèxia. Vam fer figuretes de granotes, ocells, vaixells, etc! Ja us penjaré alguna foto més endavant quan tornem a fer-ho. Un altre dia, vam anar a la gossera de Tossa de Mar a passejar gossets. Aquell mateix mati nevava!! Va ser increïble i sobretot, ens ho vam passar tan bé corrent darrere dels gossos jajaja. Finalment, vull destacar que l’altre dia vam anar a la bolera. Ella no havia jugat mai i sabeu que.. hem va guanyar la campiona! Jajaja També va ser una experiència molt gratificant i que ens va encantar compartir. Al tornar cap a casa, plovia i feia una ventada horrible. Nosaltres anàvem fent bromes simulant que érem la “Mari Poppins” i entre brometa i brometa se’m va trencar el paraigües. Vam riure molt la veritat. Aquest divendres tinc una gran sorpresa per ella que li encantarà, estic seguríssima. Ja us informaré de que vam fer i com ens ho vam passar.
Fins la pròxima rossinyolets! J

No hay comentarios:

Publicar un comentario