domingo, 9 de diciembre de 2012

La primera trobada amb l'Ecaterina


Hola petits rossinyols!
Obro aquest bloc explicant la meva primera trobada amb l'Ecaterina, o com ella diu, la Kate.
A la festa vam fer una activitat amb cartolines on els mentorats havien d’endevinar qui érem les seves mentores. La Kate va equivocar-se però de seguida va saber que era jo la seva mentora. A mesura que anàvem explicant-nos coses, mentre es feia el pica-pica, ens adonàvem que teníem moltes coses en comú. Això em va encantar i em van venir al cap mil coses que podríem fer juntes. 
La primera trobada que vam fer, la vaig anar a buscar a l'escola. Desprès, vam anar a berenar a un bar a sota de casa nostre ( ja que som veïnes!!). Vaig fer-li un joc amb cartolines perquè em pogués explicar el que li agrada tan de jocs, com música, pel·lícules, etc. Va explicar-me que li encantaria fer coses amb mi que mai ha pogut fer, com anar al cine. Quan va explicar-me això, no vaig dubtar ni un moment de portar-la algun dia. Vam establir una relació impressionant en tan poc temps. Crec que aquesta experiència serà inoblidable i més si la tinc a ella al meu cantó. El pròxim dia que em quedat és divendres 14 a la mateixa hora i espero que ens ho passem genial, igual que l’altre dia.
Això és tot per avui, un petonetJ

No hay comentarios:

Publicar un comentario